Gewoon eens even controleren of er nog mensen zijn die Aion gaan spelen wanneer deze binnen 2 weken uitkomt. Na bijna 5 jaar World of Warcraft heb ik echt wel dringend nood aan iets anders (wel misschien dat ik het met Cataclysm nog wel is probeer) en gewoon is even kijken of er misschien nog mensen zijn die starten. Misschien leuk om op dezelfde server te beginnen.
Zo 13 Sep 2009 16:08
Zvert
PP Crew
Geregistreerd: Wo 26 Mrt 2003 1:00 Berichten: 2328 Woonplaats: Asse
No thanks, de enige MMO waar ik ooit een abbo zou voor aflsuiten is The Old Republic...
Verder zijn die koreanse mmo's meestal totaal niet boeiend (vind ik) endless grinding (yawn) en moet het meestal hebben van de visuals (tof, maar na veeele uren heb je het ook wel gezien)
Zo 13 Sep 2009 19:12
Davy
PP Crew
Geregistreerd: Do 25 Nov 2004 1:00 Berichten: 4604 Woonplaats: Vorselaar
Ben ook eerder iemand die voor een scifi/space mmo zou gaan. Hoewel er nu nog niet echt een game is dat me daarvoor echt kan bekoren.
Zo 13 Sep 2009 19:17
hiscore
PP Crew
Geregistreerd: Ma 22 Nov 2004 1:00 Berichten: 1493 Woonplaats: Vlaanderen
Ik ben voor gratis MMO's
_________________ "Voor een vis is een kikker metafysica", zei de vogel.
Zo 13 Sep 2009 20:34
Davy
PP Crew
Geregistreerd: Do 25 Nov 2004 1:00 Berichten: 4604 Woonplaats: Vorselaar
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum