Warning: Magic SEO URL was unable to initialize cache. This may results in SQL server overload! Please make fancy-data directory is writable. Welk PC spel heb je recent aangekocht? - PC Algemeen - PowerPlay Forum
Word nu lid!

Reageren op dit onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Welk PC spel heb je recent aangekocht? 
Auteur Bericht
PP Boss
PP Boss
Gebruikers-avatar

Bericht Welk PC spel heb je recent aangekocht?
Vertel ons hier even je eerste ervaringen met een pas aangekocht spel voor je PC.

Laatst gewijzigd door Junni op Zo 05 Apr 2009 17:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Zo 05 Apr 2009 14:40
Profiel
PP Addict
PP Addict
Gebruikers-avatar

Bericht 
Niks, enkel gratis (en legale natuurlijk) spelletjes op mijn pc en netbook.

Zo 05 Apr 2009 16:52
Profiel WWW
PP Boss
PP Boss
Gebruikers-avatar

Bericht 
Het enige spel dat ik met periodes speel op de PC is GTR2, maar dat is ondertussen ook weer een hele tijd geleden.

Zo 05 Apr 2009 17:33
Profiel
PP Crew
PP Crew
Gebruikers-avatar

Bericht 
Tijdje terug nog eens Stronghold 2 geïnstalleerd. Altijd leuk om je eigen kasteel of burcht te verdedigen/aan te vallen.

Zo 05 Apr 2009 21:36
Profiel
PP Master
PP Master
Gebruikers-avatar

Bericht 
Mijn laatste aankopen staan nog in een andere topic. :P

'K zal dan maar schrijven wat ik besteld heb:

Dawn of War: The Complete Edition
Lost Planet - Colonies

Heb de laatste tijd veel oudere PC games gekocht, omdat ik het heerlijk vind terug op mijn CRT monitor te spelen. Dat contrast, zwartniveau, schaduwdetail en die diepe levendige kleuren blijven ongeëvenaard... Prachtig. Omdat zo'n oude PC monitor maar 4:3 is, ben 'k dus eerst mijn oude games, of pas recent gekochte klassiekertjes aan 't spelen. >Widescreen certified games< staan voorlopig opzij. Vermits dit toch mijn eerste deftige GamePC is, moet ik nog een heleboel inhalen. Voordeel is ook dat die uiteraard een vlotte framerate hebben. Vermits ik vsync only speel op 85Hz en geen enkele framedrop wil zien niet geheel onbelangrijk...

Ik heb ook een aantal van mijn console games opnieuw voor PC gekocht. Splinter Cell Chaos Theory op Xbox nooit gespeeld vanwege de verschrikkelijke screen tearing, bvb. Nu op PC draait dat zo vlot als iets, en dat ziet er nog heel goed uit ook, met parallax mapping en gans the shit. Sweet. Op de characters na ziet dat er zelfs beter uit dan de meeste huidige games op console.

Soms kan je pech hebben dat een oud spel niet meer werkt, maar voor de rest is die "backwards compatibility" op PC zo super, hé. Op console mag je al blij zijn dat het werkt en 9/10 draait het nog niet eens goed (zoals op de 360). Op PC kan je daarintegen alle sliders openzwieren.

Enfin, ik ben gewoon blij weer te kunnen gamen zonder me te storen in allerlei grafisch technische mankementen. Dat was al jaren geleden...

Zo 05 Apr 2009 22:07
Profiel
PP Addict
PP Addict
Gebruikers-avatar

Bericht 
ik speel ook alleen pro cycling manager op men pc, en soms football manager voor de rest niets eigenlijk op vlak van games

Zo 05 Apr 2009 22:59
Profiel
PP Crew
PP Crew
Gebruikers-avatar

Bericht 
Heb mij een phillips ambX systeem aangeschaft tijdje terug om wat extra dimensie aan het spelletjes spelen te geven 8)

100€ is de juiste prijs (de volle pot van 300 had ik nooit voor gegeven) voor kleine gimmick (licht en wind) en redelijke boxen.

Alleen nog wat meer spellen nodig die het ondersteunen (zoals bij FarCry2 is het wel leuk)

Ma 06 Apr 2009 10:25
Profiel
PP Master
PP Master
Gebruikers-avatar

Bericht 
Sweet.

Colin McRae DiRT: Maar de performance valt tegen: gemiddeld 60 fps is niet vlot genoeg voor 85Hz. Vreemd dat het recentere GRiD veel beter draait dan DiRT.

Ma 06 Apr 2009 20:29
Profiel
PP Crew
PP Crew
Gebruikers-avatar

Bericht 
Zvert schreef:
Heb mij een phillips ambX systeem aangeschaft tijdje terug om wat extra dimensie aan het spelletjes spelen te geven 8)

100€ is de juiste prijs (de volle pot van 300 had ik nooit voor gegeven) voor kleine gimmick (licht en wind) en redelijke boxen.

Alleen nog wat meer spellen nodig die het ondersteunen (zoals bij FarCry2 is het wel leuk)

Die AMBX wil ik wel eens zien komen voor de consoles. Lijkt me wel geinig...

Ma 06 Apr 2009 20:57
Profiel
PP Master
PP Master
Gebruikers-avatar

Bericht 
Ik herinner mij nog dat ik dat op Gamepower of Gunk gezien heb indertijd. Zijn die fans stil?

Ma 06 Apr 2009 23:21
Profiel
PP Crew
PP Crew
Gebruikers-avatar

Bericht 
nee... maar dat moet ook niet,

dat is heel sporadisch dat die eens in u gezicht blazen, en als dat gebeurd is het bij explosies en dergelijke waar het geluid de fans overstijgen

De ambilight is wel het leukste, 's avonds alleen dat als verlichting is wel een added effect!

PS3 zou ondersteuning krijgen, met MS zijn ze nog aan het praten! Ik zou het zeker leuk vinden al zie ik het practisch nogal moeilijk om die fans te plaatsen als ik in de zetel hang :)

Di 07 Apr 2009 9:12
Profiel
PP Master
PP Master
Gebruikers-avatar

Bericht 
The Witcher - Enhanced Edition. Schone box. :)

Di 07 Apr 2009 18:10
Profiel
PP Master
PP Master
Gebruikers-avatar

Bericht 
Warhammer: Mark of Chaos Collector's Edition
Warhammer: Mark of Chaos - Battle March expansion

Di 12 Mei 2009 12:54
Profiel
PP Master
PP Master
Gebruikers-avatar

Bericht 
Mirror's Edge

Wo 13 Mei 2009 11:56
Profiel
PowerPlayed Gamer
PowerPlayed Gamer

Bericht 
Guild Wars, nog maar de eerste campaign, misschien één van dees de tweede campaign aanschaffen. :)

Di 09 Jun 2009 13:29
Profiel WWW
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende